Anunț de angajare: DIRECTOR FINANCIAR ȘI ADMINISTRATIV

  • 11/10/2022
  • admin
  • Anunț de angajare: DIRECTOR FINANCIAR ȘI ADMINISTRATIV

    HEKS/EPER, Swiss Church Aid este o organizație de ajutorare a Bisericilor Protestante din Elveția care sprijină proiecte de combatere a foametei, sărăciei și nedreptății în 31 de țări de pe patru continente. HEKS/EPER oferă, de asemenea, ajutor de urgență pentru victimele dezastrelor naturale și ale conflictelor armate din întreaga lume și sprijină bunăstarea și asistența socială a Bisericilor Reformate din Europa de Est și din Orientul Mijlociu. În Elveția, HEKS/EPER susține drepturile și integrarea refugiaților și a persoanelor dezavantajate social.

    Fundația HEKS/EPER România a fost înregistrată în decembrie 2015. Misiunea Fundației este de a sprijini persoanele din România care au nevoie de ajutor social și economic. Proiectele noastre se adresează grupurilor marginalizate și vulnerabile ale societății românești. Pentru implementarea acestora, colaborăm cu diverse organizații partenere non-guvernamentale din țară. HEKS/EPER își extinde în prezent portofoliul de proiecte de țară, urmând să identifice soluții pe termen lung pentru Programele Sociale Școală după Școală și o mai bună incluziune pe piața muncii pentru persoanele/tinerii care provin din comunitățile vulnerabile.

    În același timp, HEKS/EPER dezvoltă proiecte în România legate de consecințele războiului din Ucraina. Biroul HEKS/EPER din România dezvoltă și o filială de ajutor umanitar care permite implementarea proiectelor umanitare în diferite țări finanțate prin instrumentul european ECHO.

    HEKS/EPER caută un candidat puternic pentru a îndeplini funcția de:

    DIRECTOR FINANCIAR ȘI ADMINISTRATIV, 100%

    Principalele dvs. responsabilități:

    Supravegherea funcționării generale a sistemului bugetar și financiar, în special:

    • Supravegherea sau oferirea de suport la întocmirea bugetelor și raportării financiare în funcție de nevoile proiectelor implementate în România și la nivel mondial;
    • Asigurarea că Biroul de țară și partenerii respectă toate termenele financiare;
    • Asigurarea întocmirii documentației și buna implementare a auditurilor ori de câte ori este necesar, precum și implementarea recomandării de audit;
    • Sprijinirea organizațiilor partenere cu toate întrebările privind managementul financiar și administrativ. Oferirea de formare și asistență tehnică continuă organizațiilor partenere în dezvoltarea unor sisteme de management financiar eficiente și de încredere.

    Supravegherea funcționării generale a sistemului contabil și a fluxului de numerar, în special:

    • Sprijinirea internalizării continue a sistemului contabil;
    • Definirea și implementarea software-ului de contabilitate adecvat;
    • Definirea procedurilor și regulilor contabile care vor îndeplini cerințele contabilității românești, cerințele HEKS/EPER și cerințele contabile pentru donatorii instituționali;
    • Monitorizarea fluxului de numerar între sediul central, biroul de țară și parteneri.

    Supravegherea funcționării generale a resurselor umane a biroului, în special:

    • Coordonarea între diferitele echipe financiare HEKS/EPER;
    • Instruirea membrilor echipei și organizațiilor partenere pe toate subiectele relevante;

    Profilul tău:

    • Diplomă universitară la nivel de master în finanțe sau contabilitate;
    • Minim trei ani de experiență relevantă într-o funcție similară financiară senior;
    • Experiența în lucrul într-un ONG și în regulile de conformitate ECHO reprezintă un plus;
    • Capacitate dovedită de contabilitate, bugetare, prognoză, analiză financiară și monitorizare;

    Familiarizat cu problemele de resurse umane;

    • Capacitate dovedită de a oferi sprijin, îndrumare și instruire;
    • Experiență anterioară de lucru în monitorizarea și generarea de rapoarte financiare pentru proiecte finanțate internațional;
    • Abilități excelente de comunicare scris și conversațional în limba engleză;
    • Abilitatea de a lucra în medii complexe și de a se asigura că termenele sunt respectate de către părțile interesate interne și externe (bune abilități de prioritizare și de gestionare a timpului);
    • Capacitatea de a se asigura că părțile interesate interne și externe înțeleg și urmează în mod corespunzător procedurile și liniile directoare ale HEKS/EPER;
    • Cunoștințe excelente de calculator (în special MS Office și software de contabilitate);
    • Excelent jucător de echipă și abilități sociale;
    • Disponibil pentru călătorii locale/naționale și internaționale;
    • Atitudine profesională, cooperativă, eficientă și eficientă de lucru.

    Noi oferim:

    • poziție interesantă și provocatoare într-un context internațional dinamic;
    • birou în Cluj, România;
    • un pachet salarial competitiv;
    • un contract de un an cu posibilitate de reînnoire pe perioadă nedeterminată;

    Data începerii: 1 decembrie sau mai devreme

    Ești interesat? Așteptăm cu nerăbdare documentele dumneavoastră complete de aplicare (CV, scrisoare de intenție) la romania@heks-eper.org . Doar candidații selectați vor fi contactați.

    Data limită pentru depunerea cererilor va fi 31 octombrie 2022. Interviurile vor avea loc în mod continuu. HEKS/EPER își rezervă dreptul de a selecta un candidat înainte de termenul limită. Pentru mai multe informații despre HEKS/EPER, vă rugăm să consultați site-ul nostru www.heks-eper.ro