Anunț de angajare: DIRECTOR FINANCIAR ȘI ADMINISTRATIV
HEKS/EPER, Swiss Church Aid este
o organizație de ajutorare a Bisericilor Protestante din Elveția care sprijină
proiecte de combatere a foametei, sărăciei și nedreptății în 31 de țări de pe
patru continente. HEKS/EPER oferă, de asemenea, ajutor de urgență pentru
victimele dezastrelor naturale și ale conflictelor armate din întreaga lume și
sprijină bunăstarea și asistența socială a Bisericilor Reformate din Europa de
Est și din Orientul Mijlociu. În Elveția, HEKS/EPER susține drepturile și
integrarea refugiaților și a persoanelor dezavantajate social.
Fundația HEKS/EPER România a fost
înregistrată în decembrie 2015. Misiunea Fundației este de a sprijini
persoanele din România care au nevoie de ajutor social și economic. Proiectele
noastre se adresează grupurilor marginalizate și vulnerabile ale societății
românești. Pentru implementarea acestora, colaborăm cu diverse organizații
partenere non-guvernamentale din țară. HEKS/EPER își extinde în prezent
portofoliul de proiecte de țară, urmând să identifice soluții pe termen lung
pentru Programele Sociale Școală după Școală și o mai bună incluziune pe piața
muncii pentru persoanele/tinerii care provin din comunitățile vulnerabile.
În același timp, HEKS/EPER
dezvoltă proiecte în România legate de consecințele războiului din Ucraina.
Biroul HEKS/EPER din România dezvoltă și o filială de ajutor umanitar care
permite implementarea proiectelor umanitare în diferite țări finanțate prin
instrumentul european ECHO.
HEKS/EPER caută un candidat
puternic pentru a îndeplini funcția de:
DIRECTOR FINANCIAR
ȘI ADMINISTRATIV, 100%
Principalele dvs. responsabilități:
Supravegherea funcționării
generale a sistemului bugetar și financiar, în special:
- Supravegherea sau oferirea de suport la întocmirea
bugetelor și raportării financiare în funcție de nevoile proiectelor
implementate în România și la nivel mondial;
- Asigurarea că Biroul de țară și partenerii respectă toate
termenele financiare;
- Asigurarea întocmirii documentației și buna implementare
a auditurilor ori de câte ori este necesar, precum și implementarea recomandării
de audit;
- Sprijinirea organizațiilor partenere cu toate întrebările
privind managementul financiar și administrativ. Oferirea de formare și
asistență tehnică continuă organizațiilor partenere în dezvoltarea unor sisteme
de management financiar eficiente și de încredere.
Supravegherea funcționării generale a sistemului contabil
și a fluxului de numerar, în special:
- Sprijinirea internalizării continue a sistemului
contabil;
- Definirea și implementarea software-ului de contabilitate
adecvat;
- Definirea procedurilor și regulilor contabile care vor
îndeplini cerințele contabilității românești, cerințele HEKS/EPER și cerințele
contabile pentru donatorii instituționali;
- Monitorizarea fluxului de numerar între sediul central,
biroul de țară și parteneri.
Supravegherea funcționării
generale a resurselor umane a biroului, în special:
- Coordonarea între diferitele echipe financiare HEKS/EPER;
- Instruirea membrilor echipei și organizațiilor partenere
pe toate subiectele relevante;
Profilul tău:
- Diplomă universitară la nivel de master în finanțe sau
contabilitate;
- Minim trei ani de experiență relevantă într-o funcție
similară financiară senior;
- Experiența în lucrul într-un ONG și în regulile de
conformitate ECHO reprezintă un plus;
- Capacitate dovedită de contabilitate, bugetare, prognoză,
analiză financiară și monitorizare;
Familiarizat cu problemele de
resurse umane;
- Capacitate dovedită de a oferi sprijin, îndrumare și
instruire;
- Experiență anterioară de lucru în monitorizarea și
generarea de rapoarte financiare pentru proiecte finanțate internațional;
- Abilități excelente de comunicare scris și conversațional
în limba engleză;
- Abilitatea de a lucra în medii complexe și de a se asigura
că termenele sunt respectate de către părțile interesate interne și externe
(bune abilități de prioritizare și de gestionare a timpului);
- Capacitatea de a se asigura că părțile interesate interne
și externe înțeleg și urmează în mod corespunzător procedurile și liniile
directoare ale HEKS/EPER;
- Cunoștințe excelente de calculator (în special MS Office
și software de contabilitate);
- Excelent jucător de echipă și abilități sociale;
- Disponibil pentru călătorii locale/naționale și
internaționale;
- Atitudine profesională, cooperativă, eficientă și
eficientă de lucru.
Noi oferim:
- poziție
interesantă și provocatoare într-un context internațional dinamic;
- birou
în Cluj, România;
- un
pachet salarial competitiv;
- un
contract de un an cu posibilitate de reînnoire pe perioadă nedeterminată;
Data
începerii: 1 decembrie sau mai devreme
Ești interesat? Așteptăm cu
nerăbdare documentele dumneavoastră complete de aplicare (CV, scrisoare de
intenție) la romania@heks-eper.org .
Doar candidații selectați vor fi contactați.
Data limită pentru depunerea cererilor va fi 31 octombrie 2022. Interviurile vor avea loc în mod continuu. HEKS/EPER își rezervă dreptul de a selecta un candidat înainte de termenul limită. Pentru mai multe informații despre HEKS/EPER, vă rugăm să consultați site-ul nostru www.heks-eper.ro