Anunț de angajare: OFIȚER FINANCIAR
Fundația HEKS/EPER România este o
Organizație Non-Profit activă la nivel mondial și prezentă în orașul Cluj din
2015. Misiunea
Fundației este de a ajuta persoanele
marginalizate și grupurile vulnerabile ale societății din România și din străinătate – În special
în domeniile cooperării pentru dezvoltare și asistență de urgență.
Ca parte a extinderii activităților sale de Ajutor Umanitar,
HEKS/EPER România își caută activ:
OFIȚER FINANCIAR, Ajutor Umanitar, România, 100%
Principalele dvs. responsabilitati:
Monitorizare bugetară
și financiară:
- Supraveghează
operațiunile financiare ale tuturor proiectelor organizației și asigură
rapoarte și practici financiare în timp util, inclusiv managementul
numerarului, salariile, plățile financiare, registrele etc.
- Responsabil
pentru introducerea informațiilor financiare și menținerea tuturor
înregistrărilor financiare pentru proiecte și pentru organizație.
- Monitorizează
cheltuielile pentru a asigura că fondurile programului sunt utilizate în mod
corespunzător până la sfârșitul anului fiscal.
Training și
managementul conformității:
- Asigurarea
unei instruiri adecvate și consolidare a capacităților pe teren cu privire la
politicile instituționale HEKS-EPER și la procedurile donatorilor.
- Sprijină
Coordonatorul Administrativ în formularea rapoartelor financiare, a bugetelor
pentru proiecte noi și în realizarea auditurilor.
- Pregătește
și supraveghează închiderea lunară, revizuirea și integrarea contabilității.
- Verifică
dosarele și arhivele contabile înainte de a fi trimise la biroul de coordonare.
Administrare
- Pregătește
și menține acordurile cu donatorii și contractele cu personalul.
- Participă
la ședințe referitoare la aspecte administrative, reprezintă HEKS-EPER la
cerere și/sau la ordin.
- Supraveghează
trimiterea dosarelor administrative către Sediul Central (în Zurich), precum și
către birourile respective de pe teren din întreaga lume.
- Asigură
că rapoartele administrative și financiare sunt trimise în conformitate cu
calendarul administrativ prestabilit.
- Supraveghează
respectarea procedurilor administrative ale donatorilor.
Profil:
Diplomă profesională
sau diplomă universitară și experiență profesională de cel puțin 4 ani, ideal
într-un ONG.
Rigurozitate și
fiabilitate, simț extraordinar de organizare și coordonare; Excelente abilitati
interpersonale; gestionarea bună a priorităților și presiunea de a respecta
termenele limită adesea contradictorii. Discreție și capacitatea de a gestiona
problemele confidențiale
O bună cunoaștere
scrisă/vorbită a limbilor: română, franceză (B2) și engleză (C1) este obligatorie . Spaniola este un plus. Cunoașterea
instrumentelor Windows și Office (în special Word și Excel).
Noi oferim:
- O poziție națională cu un loc de muncă în biroul nostru din Cluj,
România, cu vizite ocazionale pe teren.
- O oportunitate de a face diferența în această lume.
- O poziție interesantă și provocatoare, cu condiții de lucru
flexibile.
- Contract pe perioada determinata de un an, reinnoibil.
Ești interesat? Așteptăm cu nerăbdare candidatura dumneavoastră completă în engleză sau franceză (CV, scrisoare de intenție și certificate) pe adresa romania@heks-eper.org. Vor fi luate în considerare doar aplicațiile online.
Pentru
mai multe informații despre HEKS/EPER, vă rugăm să consultați site-ul nostru https://en.heks.ch/ .