Anunț de angajare: OFIȚER FINANCIAR

  • 14/10/2022
  • admin
  • Anunț de angajare: OFIȚER FINANCIAR

    Fundația HEKS/EPER România este o Organizație Non-Profit activă la nivel mondial și prezentă în orașul Cluj din 2015. Misiunea Fundației este de a ajuta persoanele marginalizate și grupurile vulnerabile ale societății din România și din străinătate – În special în domeniile cooperării pentru dezvoltare și asistență de urgență.

    Ca parte a extinderii activităților sale de Ajutor Umanitar, HEKS/EPER România își caută activ:

    OFIȚER FINANCIAR, Ajutor Umanitar, România, 100%

    Principalele dvs. responsabilitati:

    Monitorizare bugetară și financiară:

    • Supraveghează operațiunile financiare ale tuturor proiectelor organizației și asigură rapoarte și practici financiare în timp util, inclusiv managementul numerarului, salariile, plățile financiare, registrele etc.
    • Responsabil pentru introducerea informațiilor financiare și menținerea tuturor înregistrărilor financiare pentru proiecte și pentru organizație.
    • Monitorizează cheltuielile pentru a asigura că fondurile programului sunt utilizate în mod corespunzător până la sfârșitul anului fiscal.

    Training și managementul conformității:

    • Asigurarea unei instruiri adecvate și consolidare a capacităților pe teren cu privire la politicile instituționale HEKS-EPER și la procedurile donatorilor.
    • Sprijină Coordonatorul Administrativ în formularea rapoartelor financiare, a bugetelor pentru proiecte noi și în realizarea auditurilor.
    • Pregătește și supraveghează închiderea lunară, revizuirea și integrarea contabilității.
    • Verifică dosarele și arhivele contabile înainte de a fi trimise la biroul de coordonare.

    Administrare

    • Pregătește și menține acordurile cu donatorii și contractele cu personalul.
    • Participă la ședințe referitoare la aspecte administrative, reprezintă HEKS-EPER la cerere și/sau la ordin.
    • Supraveghează trimiterea dosarelor administrative către Sediul Central (în Zurich), precum și către birourile respective de pe teren din întreaga lume.
    • Asigură că rapoartele administrative și financiare sunt trimise în conformitate cu calendarul administrativ prestabilit.
    • Supraveghează respectarea procedurilor administrative ale donatorilor.

    Profil:

    Diplomă profesională sau diplomă universitară și experiență profesională de cel puțin 4 ani, ideal într-un ONG.

    Rigurozitate și fiabilitate, simț extraordinar de organizare și coordonare; Excelente abilitati interpersonale; gestionarea bună a priorităților și presiunea de a respecta termenele limită adesea contradictorii. Discreție și capacitatea de a gestiona problemele confidențiale

    O bună cunoaștere scrisă/vorbită a limbilor: română, franceză (B2) și engleză (C1) este obligatorie . Spaniola este un plus. Cunoașterea instrumentelor Windows și Office (în special Word și Excel).

    Noi oferim:

    • O poziție națională cu un loc de muncă în biroul nostru din Cluj, România, cu vizite ocazionale pe teren.
    • O oportunitate de a face diferența în această lume.
    • O poziție interesantă și provocatoare, cu condiții de lucru flexibile.
    • Contract pe perioada determinata de un an, reinnoibil.

    Ești interesat? Așteptăm cu nerăbdare candidatura dumneavoastră completă în engleză sau franceză (CV, scrisoare de intenție și certificate) pe adresa romania@heks-eper.org. Vor fi luate în considerare doar aplicațiile online.

    Pentru mai multe informații despre HEKS/EPER, vă rugăm să consultați site-ul nostru https://en.heks.ch/ .