Anunț de angajare: Asistent administrativ, Ajutor Umanitar, România, Part-Time

  • 24/01/2023
  • admin
  • Anunț de angajare: Asistent administrativ, Ajutor Umanitar, România, Part-Time

    Căutăm un asistent administrativ pentru un program part-time (4 ore), în Cluj-Napoca.

    Candidatul ideal:

    Ești organizat și comunicativ? Îți vin ușor cuvintele? Cunoști foarte bine limba engleză? Ești interesat de un loc de muncă part-time? Căutăm un coleg pentru un proiect pe termen limitat (6 luni).

    Dacă răspunsul tău la întrebările de mai sus este da, aproape că ne-ai cucerit!

    Ce căutăm la un candidat de succes:

    • Nivel foarte bun de limba engleză, scris și vorbit.
    • Nivel foarte bun de limba română, scris și vorbit.
    • Diplomă universitară.
    • Abilități excelente de scriere și organizare, familiaritate cu dinamica unui birou, flexibilitate, capacitatea de a gestiona munca în mod independent, dar și ca parte a unei echipe, diplomație, abilități de gestionare a timpului, abilități deosebite de comunicare.
    • Toleranță la locul de muncă, transparență, stabilitate mentală și echilibru emoțional, consecvență în atitudine și comportament precum și rezistență la efort și stres.
    • O activitate anterioară de muncă sau de voluntariat într-un ONG reprezintă un mare avantaj.

    Principalele responsabilități:

    • Redactarea noilor propuneri de proiecte.
    • Redactarea noilor acorduri de parteneriat.
    • Păstrarea organizată a tuturor documentelor, online si offline.
    • Organizarea logistică a delegațiilor, evenimentelor, cursurilor de formare (rezervarea cazărilor, pregătirea programului, conceperea prezentărilor, agendelor și a altor materiale etc.)
    • Solicitarea de rapoarte lunare de activitate de la parteneri, compilarea acestor informații și diseminarea lor către donatori.

    Ce oferim:

    • Un salariu competitiv (2250 lei net).
    • Contract individual de muncă pe perioadă determinată de 6 luni.
    • Un mediu de lucru plăcut în cadrul unei echipe dinamice și de susținere.
    • Flexibilitate în a lucra de acasă/ de la birou.

    Dacă ți-am stârnit curiozitatea, abia așteptăm să te cunoaștem! Trimite-ne CV-ul tău la adresa estera.brasoveanu@heks-eper.org și hai să facem cunoștință! Vor fi luate în considerare doar aplicațiile online.

    Termen limită: 3 februarie 2023.