Ofițer Resurse Umane & Conformitate, HEKS/EPER România, Full-time
Candidatul ideal:
Diplomă de licență în Resurse Umane, Managementul Afacerilor sau în domenii conexe, diplomă de calificare în legislația muncii cu o experiență profesională de cel puțin 3 ani, ideal în cadrul unui ONG.
Rigurozitate și seriozitate, simț al organizării și coordonării dezvoltat; excelente abilități interpersonale; bună gestionare a priorităților și a presiunii de a respecta termenele limită. Discreție și capacitatea de a gestiona aspecte confidențiale.
O bună stăpânire a limbilor română și engleză (C1) în scris/vorbit sunt obligatorii. Operarea Windows și a instrumentelor Microsoft Office (Word și Excel în special) la nivel avansat.
Responsabilități:
O bună gestionare administrativă a resurselor umane și dezvoltarea carierei individuale a angajaților HEKS/EPER și a noilor angajați, inclusiv ︈︂︇︆︁︅︃︈︈expatriați (recrutare, integrare, compensare, monitorizare, evaluări, formare, concedieri etc.). Asigurați consolidarea adecvată a capacităților fiecărui angajat și identificați programe de formare relevante pentru aceștia.
Reprezentarea HEKS/EPER în fața partenerilor, autorităților și diverșilor actori locali implicați în probleme de resurse umane.
Asigurarea politicii GDPR în cadrul biroului HEKS/EPER.
Implementarea politicilor PSEAH (prevenirea exploatării sexuale și a hărțuirii) și FCRM (mecanism de feedback și reclamații) pentru birou și asigurarea transferului de cunoștințe către parteneri.
Politica de resurse umane:
Participarea activă la elaborarea și ajustarea politicii de resurse umane în legătură cu atragerea, menținerea, motivarea personalului și dezvoltarea culturii organizaționale.
Menținerea la zi a reglementărilor interne privind identitatea juridică și organizațională și sprijinirea managerilor în implementarea acestora.
Colaborarea strânsă cu superiorul direct pentru a se asigura că toate cerințele bugetare sunt luate în considerare.
Management administrativ:
Gestionarea documentelor de angajare pentru personal, REVISAL.
Actualizarea grilei de salarizare și aplicarea acesteia în conformitate cu obligația de diligență și cu orientările bugetare.
Supravegherea salarizării – monitorizarea absențelor și, în special, luarea concediilor.
Centralizarea și diseminarea informațiilor privind aspectele legate de resursele umane și consolidarea activităților de raportare internă și externă.
Asigurarea bunei funcționări a procesului de evaluare a personalului pentru toți angajații.
Oferim:
O poziție națională cu punct de lucru în biroul nostru din Cluj, România, cu vizite ocazionale pe teren.
O oportunitate de a face o diferență în această lume.
O poziție interesantă și provocatoare cu condiții de lucru flexibile.
Un pachet salarial atractiv și un loc de muncă primitor.
Contract pe durată determinată de un an, cu posibilitatea de prelungire
Data de începere preferată: ianuarie 2025
Dacă credeți că profilul dvs. se potrivește cu ceea ce căutăm, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dvs. până la 20 octombrie 2024 la adresa romania@heks-eper.org. Vă rugăm să vă asigurați că CV-ul dumneavoastră include toată experiența profesională anterioară, inclusiv numele angajatorului, titlul postului și durata angajării.