Ofițer Resurse Umane & Conformitate, HEKS/EPER România, Full-time

  • 23/09/2024
  • admin
  • Ofițer Resurse Umane & Conformitate, HEKS/EPER România, Full-time

    Candidatul ideal:
    • Diplomă de licență în Resurse Umane, Managementul Afacerilor sau în domenii conexe, diplomă de calificare în legislația muncii cu o experiență profesională de cel puțin 3 ani, ideal în cadrul unui ONG.
    • Rigurozitate și seriozitate, simț al organizării și coordonării dezvoltat; excelente abilități interpersonale; bună gestionare a priorităților și a presiunii de a respecta termenele limită. Discreție și capacitatea de a gestiona aspecte confidențiale.
    • O bună stăpânire a limbilor română și engleză (C1) în scris/vorbit sunt obligatorii. Operarea Windows și a instrumentelor Microsoft Office (Word și Excel în special) la nivel avansat.
    Responsabilități:
    • O bună gestionare administrativă a resurselor umane și dezvoltarea carierei individuale a angajaților HEKS/EPER și a noilor angajați, inclusiv ︈︂︇︆︁︅︃︈︈expatriați (recrutare, integrare, compensare, monitorizare, evaluări, formare, concedieri etc.). Asigurați consolidarea adecvată a capacităților fiecărui angajat și identificați programe de formare relevante pentru aceștia.
    • Reprezentarea HEKS/EPER în fața partenerilor, autorităților și diverșilor actori locali implicați în probleme de resurse umane.
    • Asigurarea politicii GDPR în cadrul biroului HEKS/EPER.
    • Implementarea politicilor PSEAH (prevenirea exploatării sexuale și a hărțuirii) și FCRM (mecanism de feedback și reclamații) pentru birou și asigurarea transferului de cunoștințe către parteneri.
    Politica de resurse umane:
    • Participarea activă la elaborarea și ajustarea politicii de resurse umane în legătură cu atragerea, menținerea, motivarea personalului și dezvoltarea culturii organizaționale.
    • Menținerea la zi a reglementărilor interne privind identitatea juridică și organizațională și sprijinirea managerilor în implementarea acestora.
    • Colaborarea strânsă cu superiorul direct pentru a se asigura că toate cerințele bugetare sunt luate în considerare.
    Management administrativ:
    • Gestionarea documentelor de angajare pentru personal, REVISAL.
    • Actualizarea grilei de salarizare și aplicarea acesteia în conformitate cu obligația de diligență și cu orientările bugetare.
    • Supravegherea salarizării – monitorizarea absențelor și, în special, luarea concediilor.
    • Centralizarea și diseminarea informațiilor privind aspectele legate de resursele umane și consolidarea activităților de raportare internă și externă.
    • Asigurarea bunei funcționări a procesului de evaluare a personalului pentru toți angajații.
    Oferim:
    • O poziție națională cu punct de lucru în biroul nostru din Cluj, România, cu vizite ocazionale pe teren.
    • O oportunitate de a face o diferență în această lume.
    • O poziție interesantă și provocatoare cu condiții de lucru flexibile.
    • Un pachet salarial atractiv și un loc de muncă primitor.
    • Contract pe durată determinată de un an, cu posibilitatea de prelungire
    • Data de începere preferată: ianuarie 2025

      Dacă credeți că profilul dvs. se potrivește cu ceea ce căutăm, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dvs. până la 20 octombrie 2024 la adresa romania@heks-eper.org. Vă rugăm să vă asigurați că CV-ul dumneavoastră include toată experiența profesională anterioară, inclusiv numele angajatorului, titlul postului și durata angajării.